خبرها

آرشیو مطالب

با باشگاه مشتریان تارا آشنا شوید

۱۳۹۳/۱۰/۱۷      ۵۲۱۷ بازدید

شما به را حتی می توانید فقط با ارائه شماره همراه خود به یکی از صندوقداران، عضو باشگاه شوید و اولین امتیاز خود را به ازای مقدار خریدی که انجام داده اید، دریافت نمایید و سپس عدد ٢٠٠٠ را به سامانه٣٠٠٠٧١۴۶٣ پیامک کنید تا نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمایید. پس از دریافت به سایت تارا و قسمت «باشگاه مشتریان» مراجعه نموده و پروفایل خود را تکمیل نمایید . تکمیل پروفایل نیز شامل امتیاز می باشد.

حضور فروشگاه زنجیره ای تارا در نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی تهران

۱۳۹۳/۱۰/۱۵      ۵۳۲۴ بازدید

فروشگاه زنجیره ای تارا در راستای برنامه های توسعه ای خویش و پیشبرد اهداف استراتژیک با حضور پر رنگ در نمایشگاه بین المللی تهران ( کالا ، خدمات ، تجهیزات و فروشگاه های زنجیره ای ) مورد توجه طیف های مختلف قرار گرفت.

صاحبان شاپینگ مال ها ، مراکز تجاری ، تولیدکنندگان و وارد کنندگان تجهیزات فروشگاهی ، فعالین بخش IT، تولیدکنندگان و همین طور رقبای فعال در صنعت فروشگاه های زنجیره ای از جمله بازدید کنندگان از غرفه ٢٠٠ متر مربعی فروشگاه زنجیره ای تارا بودند.

این غرفه با همکاری مشاور ارزشمند مجموعه ( شرکت طراحان فرادید دینا ) که مسئولیت طراحی و تجهیز شعب تارا را با آخرین دستاوردهای تجهیزات روز دنیا بعهده دارند ، بصورت شایسته ای مورد بازدید قرار گرفت .

مذاکرات مفیدی در خصوص امکان سنجی راه اندازی شعب تارا در استان های دیگر شاهد شکوفایی یک برند از حاشیه آب های تا ابد فارس در سراسر ایران عزیز باشیم.

دوره آموزشی ارتباط موثر با حضور جناب آقای دکتر طهماسبی ، روانشناس محترم مجموعه

۱۳۹۳/۱۰/۱۵      ۵۴۲۹ بازدید

روز شنبه ، ٢٧ دی ماه اولین جلسه ارتباط موثر در محل دفتر مرکزی فروشگاه زنجیره ای تارا برگزار شد . این دوره که توسط جناب آقای دکتر طهماسبی ، روانشناس و مشاور فروشگاه زنجیره ای تارا در زمینه ارتباطات ، موج جدیدی در زمینه تاثیر ارتباطات ما بین پرسنل و هم چنین ارتباط بسیار مهم کارکنان و مشتریان گرامی را بهمراه داشت.