پرسش‌های متداول

باشگاه مشتریان

۱- چگونه عضو باشگاه شوم؟
برای عضویت در باشگاه ابتدا شماره موبایل خود را جهت ثبت خرید و کسب اولین امتیاز ،به صندوق دار بدهید و بعد از انتقال خرید شما به سایت باشگاه ، رمز عبور برای شما پیامک می شود.  
۲- چگونه تارا کارت دریافت کنم؟
پس از ورود به پنل کاربر در قسمت درخواست کارت باشگاه وارد شده و گزینه ی درج درخواست کارت را بزنید و در قسمت بعد نزدیک ترین شعبه برای ارسال کارت را انتخاب نمایید و تایید کنید پس از بررسی و صدور کارت پیامکی برای شما ارسال خواهد شد که پس از دریافت پیامک می توانید به شعبه ی منتخب خود مراجعه نمایید و از مدیرشعبه کارت خود را دریافت نمایید.
۳- مزایای تارا کارت چیست؟
اینکه دیگر احتیاجی نیست شما شماره موبایل خود را به صندوق داربدهید و بعد از اسکن شدن کارت ،اسم و شماره شما در صفحه ظاهر میشود ، در ضمن شما میتوانید بر حسب خرید هفتگی یا ماهیانه ،تارا کارت خود را دریکی از شعب تارا شارژ نمایید و هزینه ی خرید را نیز از تاراکارت خود کسر نمایید. همچنین در مواقعی که فروشگاه تخفیف کلی اعلام کند ، آن تخفیف به صورت اعتبار در کارت شما شارژ می شود.  
۴- چگونه در باشگاه مشتریان تارا عضو شوم ؟
ابتدا وارد سایت www.tara.ir  شده سپس وارد باشگاه مشتریان تارا شوید و جهت دریافت رمز عبور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و در قسمت بعدی پس از وارد کردن شماره همراه و کد امنیتی یک رمز عبور به تلفن همراه شما پیامک خواهد شد حال می توانید در صفحه ی اولیه با وارد کردن شماره موبایل و رمز دریافت شده وارد پنل کاربری خود شوید.
۵- چگونه می توانم رمز تارا کارت خود را تغییر دهم؟
شما می توانید رمز 4 رقمی دلخواه خود را به شماره ی 300071463 ارسال نمایید.
۶- امتیازات خود را از کجا مشاهده کنم ؟
پس از ورود به پنل کاربر در قسمت امتیازات می توانید کلیه ی امتیازهای دریافتی خود را مشاهده کرده و برای رویت جرئیات بیشتر وارد قسمت نمایش امتیازات با جزئیات بیشتر شوید.
۷- خریدهای خود را چگونه در سایت ببینم ؟
پس از ورود به پنل کاربر در قسمت خریدها می توانید کلیه ی خرید های خود را با تمام جزئیات مشاهده کنید.
۸- برای دریافت جایزه بن از کجا باید اقدام کنم ؟
پس از ورود به پنل کاربر در قسمت جایزه بن وارد شده و در صورت داشتن 500 امتیاز می توانید درخواست خود را ثبت کنید و پس از 24 ساعت مبلغ 50 هزار تومان شارژ هدیه در تارا کارت خود دریافت نمایید .
۹- قوانین امتیازدهی باشگاه مشتریان تارا به چه صورت است ؟
پس از ورود به پنل کاربر در قسمت قوانین امتیاز می توانید تمامی قوانین امتیازدهی باشگاه مشتریان تارا را مشاهده کنید.
۱۰- راه های ارتباطی با امور مشتریان چگونه است ؟
شماره تلفن مستقیم امورمشتریان : 07633681477 ارسال پیامک به شماره های : 300071463 و 100071463 پس از ورود به پنل کاربر در قسمت تماس با ما وارد شده و درخواست خود را ارسال نمایید. پس از ورود به پنل کاربر در قسمت پروفایل وارد قسمت پیشنهادات و انتقادات شده و ما را نظرات مفید خود بهره مند سازید.

استخدام

۱- برای استخدام در مجموعه تارا چگونه اقدام کنم؟
با ورود به سایت tara.ir وارد بخش استخدام شوید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل و ارسال نمایید. درخواست شما بررسی و مورد متعاقبا به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

تامین کنندگان

۱- چه تمهیداتی جهت رفاه حال تامین کنندگان و طرفهای قرارداد فروشگاههای زنجیره ای تارا در سامانه خدمات الکترونیکی پیش بینی گردیده است؟
دستیابی به اطلاعات فروش ، موجودی ، رویت اسناد رسید و مرجوعی و همچنین کلیه اطلاعات و سوابق مشارکتی کالاهای تامین کننده به تفکیک هر فروشگاه قابل اخذ می باشد.