پرسش‌های متداول

باشگاه مشتریان

۱- چگونه از تارا کارت الکترونیکی استفاده کنم؟
پس از ورود به لینک فاکتور و تکمیل فرم نظر سنجی و ثبت آن و نیز مشاهده آخرین فاکتور خریدتان و بستن آن وارد پروفایل شخصی خودتان شوید و با چرخاندن کارت سبز می توانید آن را پای صندوق اسکن کرده و استفاده بفرمایید.
۲- مزایای تارا کارت چیست؟
اینکه دیگر احتیاجی نیست شما شماره موبایل خود را به صندوق داربدهید و بعد از اسکن شدن کارت ،اسم و شماره شما در صفحه ظاهر میشود ، در ضمن شما میتوانید بر حسب خرید هفتگی یا ماهیانه ،تارا کارت خود را دریکی از شعب تارا شارژ نمایید و هزینه ی خرید را نیز از تاراکارت خود کسر نمایید. همچنین در مواقعی که فروشگاه تخفیف کلی اعلام کند ، آن تخفیف به صورت اعتبار در کارت شما شارژ می شود.  
۳- چگونه می توانم رمز تارا کارت خود را تغییر دهم؟
پس از ورود به لینک فاکتور و تکمیل فرم نظر سنجی و ثبت آن و نیز مشاهده آخرین فاکتور خریدتان و بستن آن وارد پروفایل شخصی خودتان شوید و از آیکن قسمت بالا سمت راست صفحه از گزینه تغییر رمز تارا کارت می توانید رمز خودتان را تغییر دهید. 
۴- خریدهای خود را چگونه در لینک فاکتور ببینم ؟
پس از ورود به لینک فاکتور و تکمیل فرم نظر سنجی و ثبت آن و نیز مشاهده آخرین فاکتور خریدتان و بستن آن وارد پروفایل شخصی خودتان شوید و در قسمت پایین صفحه از قسمت آخرین فاکتورها می توانید فاکتورهای خود را مشاهده کنید.
۵- راه های ارتباطی با امور مشتریان چگونه است ؟
شماره تلفن مستقیم امورمشتریان : 07632071122 و یا در قسمت نظر سنجی لینک فاکتور نظرات خود را اعلام بفرمایید.
۶- آیا امکان ویرایش حساب کاربری وجود دارد؟
پس از ورود به لینک فاکتور و تکمیل فرم نظر سنجی و ثبت آن و نیز مشاهده آخرین فاکتور خریدتان و بستن آن وارد پروفایل شخصی خودتان شوید و از طریق آیکن بالا سمت چپ صفحه می توانید اطلاعات خود را مشاهده و ویرایش نمایید.
۷- تا چه مدت می توان یک کالا را مرجوع کرد و چه شرایطی برای مرجوعی لازم است؟
مطابق آیین نامه مرجوعی تارا ، تا72 ساعت پس از خرید، همراه با ارائه فاکتور به شعبه مربوطه مراجعه فرمائید.
۸- ساعات کاری شعب تارا به چه صورت می باشد؟
شعب تارا همه روزه از ساعت 7:30 تا 23:30  آماده خدمت رسانی می باشد.
۹- چگونه می توانم ثبت شکایت کنم؟
از طریق تماس با شماره 32071122، فرم نظرسنجی موجود در شعب.
۱۰- از چه طریقی می توان برای خرید کارت هدیه سازمانی اقدام کرد؟
تماس با شماره امور مشتریان 32071122 و ارسال فیش واریزی
۱۱- آیا دریافت فاکتور خرید در شعب تارا فقط از طریق لینک امکان پذیر می باشد؟
خیر، بسته به نیاز مشتریان گرامی، لینک فاکتور یا پرینت کاغذی فاکتور ارائه می گردد.

استخدام

۱- برای استخدام در مجموعه تارا چگونه اقدام کنم؟
با ورود به سایت tara.ir وارد بخش استخدام شوید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل و ارسال نمایید. درخواست شما بررسی و مورد متعاقبا به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

تامین کنندگان

۱- چه تمهیداتی جهت رفاه حال تامین کنندگان و طرفهای قرارداد فروشگاههای زنجیره ای تارا در سامانه خدمات الکترونیکی پیش بینی گردیده است؟
دستیابی به اطلاعات فروش ، موجودی ، رویت اسناد رسید و مرجوعی و همچنین کلیه اطلاعات و سوابق مشارکتی کالاهای تامین کننده به تفکیک هر فروشگاه قابل اخذ می باشد.
۲- چطور میتوانم محصولاتم را در فروشگاه شما به فروش برسانم؟
هماهنگی برای ملاقات با واحد بازرگانی تارا  از طریق تماس با شماره  32071144