خبرها

آرشیو مطالب

ماست ایسلندی کاله، هم اکنون موجود در شعب تارا مارکت

۱۳۹۹/۰۳/۲۴      ۵۱۵۰ بازدید

ماست بواسطه دارا بودن باكتری‌های مفيد، به سيستم گوارش در فرآيند هضم كمک زيادی می‌كند. ماست ایسلندی علاوه بر صفر بودن محتوای چربی، حدود سه برابر ماست‌های عادی پروتئین دارد.این ماست بافتی منسجم و طعمی لذیذ دارد و هر ظرف آن می تواند بخش زیادی از پروتئین مورد نیاز روزانه بدن را تامین کند. در هر بسته ٤٠٠ گرمی ماست ايسلندی كاله ٣٦ گرم پروتئين و تقريبا صفر گرم چربی وجود دارد که محصولی بسيار كم كالری به حساب می‌آيد و می تواند جایگزین خوبی برای ورزشكاران و افراد با رژیم‌های خاص باشد. از ماست ايسلندی به‌عنوان يک وعده غذایی كامل همراه با ميوه و... می‌توان استفاده کرد.wink

کاتلا، محصولی جدید و هیجان انگیز از کاله، هم اکنون موجود در شعب تارا مارکت

۱۳۹۹/۰۳/۲۰      ۵۳۷۱ بازدید

کاتلا...wink

شما هم تا امروز طعم این دسر را نچشیده‌اید و نمی‌دانید کاتلا چیست ؟

نوعی دسر است که از طریق حرارت ملایم شیر و شکر به دست می آید. طعم آن یادآور شکلات‌های تافی و ظاهر و طعمی مانند کارامل دارد. این دسر از دسرهای بسیار مشهور کشورهای آمریکای لاتین است. دولسه دلچه در مکزیک از شیر بز تهیه و با وانیل طعم دار می‌شود، ورژن فرانسوی آن دارای بافتی نرم است که با نان تست سرو می‌شود، در فیلیپین در تهیه کیک‌ها و صبحانه نقش اصلی را دارد و در کوبا از ترشح شیرخشک برای تهیه آن استفاده می‌کردند. نام دیگر این محصول مربای شیر است. اما برای تهیه کاتلا تنها از حرارت دادن شیر استفاده می‌شود و هیچگونه شکری به آن اضافه نمی‌کنند. شیرینی این محصول ناشی از قند شیر است. 

ویژگی‌های محصول کاتلا چیست ؟

این محصول فاکتورهای سلامتی را دارا و جایگزینی مناسب برای شکلات صبحانه است. از دیگر دلایل برتری کاتلا نسبت به شکلات صبحانه کمتر بودن میزان چربی آن از انواع شکلات‌های صبحانه است.

برای تهیه این محصول از هیچگونه شکری استفاده نشده و شیرینی آن ناشی از قند موجود در لاکتوز شیر است و طعم شیرین آن از طریق یک ماده طبیعی به دست آمده است.

این ماده غذایی یک دسر مقوی و سالم است و به دلیل مقادیر زیاد کلسیم و پروتئینی که دارد یک محصول غنی و حجم دهنده ماهیچه‌ای برای ورزشکاران به حساب می‌آید و می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

پنیر کبابی کاله هم اکنون موجود در شعب تارا مارکت

۱۳۹۹/۰۳/۱۲      ۵۸۰۴ بازدید

ترکیب پنیر کبابی یا همون هالومی گریل شده با سبزیجات یه طعم عجیب و خاص و فوق العاده خوشمزه رو میتونه براتون به ارمغان بیاره...wink

پنیر کبابی با بافت نسبتاً سفت و طعم دلپذیرش بعد از کمی سرخ شدن، و البته داشتن پروتئین برابر گوشت و کلسیم بالا، بهترین جایگزین در تمام خورش ها و غذاهایی هست که با گوشت درست میشن.

برای گریل کردن این پنیر حرارت باید کم و ملایم باشه.

 برای مشاهده فیلم آموزشی طرز تهیه پنیر کبابی سوخاری به گالری سایت تارا مراجعه فرمایید.

روغن های غیر ترا ریخته طبیعت هم اکنون در شعب تارا مارکت

۱۳۹۹/۰۳/۱۲      ۵۲۵۴ بازدید

محصولات تراریخته گیاهان، حیوانات، آنزیمها و یا باکتری هایی هستند که برای ایجاد یک خاصیت ویژه در آنها، یک ژن از یک موجود زنده دیگر به ساختار ژنتیک (DNA) آنها انتقال یافته است. این دستکاری ها سبب ایجاد ترکیب ژنی جدیدی شده که هرگز قبل از آن در طبیعت وجود نداشته و بدن انسان آن را به عنوان یک موجود ناشناخته تصور می نماید. برخی از منابع علمی همین موضوع را دلیل نقص سیستم ایمنی در انسان دانسته اند و در مقالات علمی بیشترین آسیب پذیری در اثر مصرف محصولات تراریخته در زنان و کودکان گزارش شده است.

ویژگی محصولات غیر‌ تراریخته:

  • آنتی اکسیدان بالاتر
  • مواد مغذی تر
  • پروتئین سالم تر
  • بازدهی معمولی در تولید محصول