خبرها

آرشیو مطالب

کرم کاکائو میندلا، یه خوشمزه ی شکلاتی، هم اکنون موجود در شعب تارا مارکت

۱۳۹۹/۰۸/۲۶      ۱۱۲۷۴ بازدید

شکلات صبحانه چیست و خوردن آن چه فایده ای دارد؟؟

یکی از فرآورده های پر طرفدار به خصوص  در میان کودکان، شکلات صبحانه است.

شکلات های صبحانه در معنای بهتر "کرم کاکائو صبحانه" هستند و معمولا از پودر کاکائو و شکر تشکیل می شوند.

مصرف شکلات صبحانه نشاط و شادی را در انسان ایجاد می کند پس بهتر است به مقدار کم و متعادل مصرف شود. شکلات صبحانه دارای ویتامین های زیادی مانند ویتامین های خانواده B از جمله D1و B2 و B3 می باشد.

اسید فولیک موجود در شکلات صبحانه برای سلامت اعصاب و روان مفید است. شکلات صبحانه سبب افزایش هورمون دکوئین مغز می شود و شادی و نشاط را در افراد بالا می برد.

 

محصولات دکتر سبوس، هم اکنون موجود در شعب تارا مارکت

۱۳۹۹/۰۸/۲۰      ۱۱۸۲۰ بازدید

دکتر سبوس چیست؟؟؟

مصرف سبوس تخمیر نشده به دلیل ایجاد کم خونی و پوکی استخوان طبق استاندارد ملی به شماره ۱۷۰۲۸ برای انسان ممنوع است! دکتر سبوس در فرآیند تخمیر میزان اسید فیتیک (عامل کم خونی و پوکی استخوان) را به حداقل رسانده و خواص شگفت انگیز سبوس شامل: فیبر ، انواع ویتامین B ، منیزیم ، آهن ، فسفر ، منگنز و… را با عطر و طعمی دلنشین به شما هدیه می کند.

فیبر: درمان یبوست، پاکسازی روده، کاهش کلسترول، احساس سیری به موقع

ویتامین ب 6: تقویت رشد و جلوگیری از سفیدی مو

تیامین: بهبود عملکرد سیستم عصبی

نیاسین: تقویت عملکرد قلب به واسطه کاهش تری گلیسرید و کلسترول خون

پانتوتنیک اسید: بهبود سیستم تنفسی

گوشت گرم و بسته بندی شده شتر مرغ هم اکنون موجود در شعب تارا مارکت

۱۳۹۹/۰۸/۱۲      ۹۷۰۵ بازدید

خواص گوشت شتر مرغ:

با این که مصرف گوشت قرمز ناسالم در نظر گرفته می شود، اما افراد زیادی وجود دارند که برای راضی کردن حس چشایی خود از غذاهای گوشتی قرمز لذت می برند.خبر خوبی برای کسانی داریم که گوشت قرمز را دوست دارند و نمی خواهند از آن دوری کنند.گوشت شترمرغ از دیدگاه طب سنتی دارای مزاج گرم و خشک است و سرکه و روغن، به عنوان مُصلح های این گوشت شناخته می شوند.

گوشت شتر مرغ شبیه گوشت گاو به نظر میرسد با مزه همسان، اما در کالری، چربی و کلسترول خیلی کم شباهت دارند. گوشت شترمرغ 66 درصد چربی کم تر از گوشت گاو و 50 درصد چربی کم تر از مرغ را دارد.

ژل ضد عفونی کننده دست درما کلین، هم اکنون موجود در شعب تارا مارکت

۱۳۹۹/۰۸/۳      ۸۰۰۱ بازدید

ژل ضد عفونی و پاک کننده درماکلین حاوی اتیل الکل (اتانول) و ایزوپروپیل است و این قابلیت را دارد تا باکتریها و ویروس‌های موجود بر روی دست را از بین ببرد.

یکی از بهترین روش های پیشگیری از ابتلا به انواع بیما ری های عفونی , شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها است. ژل ضد عفونی کننده ی درماکلین بدون نیاز به آبکشی و خشک کردن , دست ها را تمیز و ضد عفونی می نماید و با وجود ترکیبات مرطوب کننده و نرم کننده از خشکی پوست جلوگیری می کند.