خبرها

آرشیو مطالب

گرانولا میلز در طعم های دلپذیر و خواستنی، هم اکنون موجود در شعب تارا مارکت

۱۴۰۰/۰۲/۲۲      ۲۸۵۶۱ بازدید

گرانولا چیست ؟

جو دوسر، از گیاهان ویژه طبیعت است  و گرانولا لذیذترین فرآورده آن. گرانولا محصولی سالم بر پایه جو دوسر و مغزیجات و خشکبار مختلف است که سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین ها، و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد  جو دوسر (oat) غله سبوس داری است که گلوتن ندارد و منبع غنی کربوهیدرات های پیچیده، فیبر و بتاگلوکان است و مصرف آن اثرات شگفت انگیزی بر دستگاه گوارش، کاهش کلسترول، تنظیم قند خون، رفع یبوست، ایجاد احساس سیری طولانی، جلوگیری از چاقی و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

و اما پیشنهاد تارا به شما مشتریان عزیز...

گرانولا را با ماست یونانی و تکه های میوه تازه (مانند توت فرنگی، موز، بلوبری، تمشک و غیره) به صورت لایه ای در یک ظرف بریزید. این دسر لذیذ و پرخاصیت پارفه گرانولا (granola parfait) نام دارد. پارفه را می توانید به عنوان صبحانه، میان وعده و یا قبل از ورزش میل کنید.

 

 

رایس کیک ارگانیک غیر تراریخته، سالم و کم کالری هم اکنون موجود در شعب تارا مارکت

۱۴۰۰/۰۲/۲۱      ۲۷۶۳۸ بازدید

رایس کیک چیست؟

رایس کیک رژیمی محسوب شده و کالری بسیار پایینی دارد، به عبارتی یک اسنک یا میان وعده کم کالری محسوب میشود.

از خواص رایس کیک میتوان به بافت پفکی و ترد آن اشاره کرد که این محصول رو به یک جایگزین عالی و رژیمی برای نان های پرکالری تبدیل کرده و بدلیل حجیم بودن، کمک میکند که زودتر احساس سیری کنیم.

این محصول بخاطر ویژگی های فیزیکی، ترد بودن و طعم خنثی و جالبش معمولا برای تمامی گروه های سنی جالب و کاربردی است و می تواند جایگزین تنقلات ناسالم هم باشد.

از رایس کیک هم بعنوان یک اسنک سالم به تنهایی استفاده میشود و هم بهمراه مواد و ترکیبات مختلف مثل انواع کره، شهد یا شیره، انواع پنیر، ماست، میوه ی تازه و خشک، انواع دانه ها، آجیل و غذاها.

حتی با رایس کیک میتوانید ساندویچ و پیتزا هم درست کنید.