خبرها

آرشیو مطالب

فستیوال بزرگ آرایشی

۱۳۹۴/۱۱/۱۹      ۳۹۰۵ بازدید

فستیوال بزرگ ارایشی فروشگاه زنجیره ای تارا

به اطلاع مشتریان عزیز میرساند کلیه کالاهای بخش آرایشی فروشگاه از جمله کالاهای آرایشی، زیورآلات، عطر و ادکلن از تاریخ ٢٠ بهمن ماه تا تاریخ ٢۶ بهمن  با ١۵ درصد تخفیف عرضه میگردد . 
برای تهیه میتوانید به شعب گلشهر، داماهی و شهروند مراجعه نمایید .

شعبه فرهنگ شهر شیراز افتتاح شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۱      ۱۰۳۴۷ بازدید

اولین شعبه فروشگاه زنجیره ای تارا در شهر شیراز افتتاح شد.

شیراز، فرهنگشهر، ایستگاه ١۴، روبروی دادگستری، فروشگاه زنجیره ای تارا

 

افتتاح فروشگاه هنری تارا

۱۳۹۴/۰۹/۲۸      ۳۷۸۴ بازدید

یلدا بهانه شد تا فروش کالاهای دست ساز هنری به سایر بخش های فروشگاه زنجیره ای تارا اضافه شود. این بخش که با نام فروشگاه هنری تارا و یا taraartstore  شناخته میشود کار خود را با فروش ویژه شب یلدا در شعبه داماهی واقع درخیابان داماهی  بندرعباس آغاز نموده و پس از آن کار خود را د شعب گلشهرو شهروند بندرعباس گسترش خواهد داد . کالاهای هنری از جمله کارهای خطی، حجمی، نقاشی (با سبک های مختلف) ، ظروف، سفره و کارهای روی پارچه و لباس ، کیف کفش و... در سبد کالای این بخش قرار خواهند گرفت لذا هنرمندان و صاحبین سبک میتوانند برای ارائه کارهای خود در این فروشگاه اقدام نمایند .علاقمندان  برای ارتباط با این بخش میتوانند از طریق تلگرام به آدرس telegram.me/tarachainstore  و یا اینستاگرام instagram.com/taraartstore اقدام نمایند . 

همایش قوانین طلایی مذاکره و ارتباط موثر

۱۳۹۴/۰۸/۱      ۳۷۴۷ بازدید

همراهان عزیزی که تمایل به شرکت در #همایش دارند میتوانند با ارسال عدد ۷ به سامانه ۲۰۰۰۲۴۶ از طرف باشگاه تارافرین ۲۰درصد تخفیف دریافت نمایید .
زمان:دوم دی ماه
مکان : تالار شهید اوینی