خبرها

آرشیو مطالب

خبر تصویری از حاشیه جشن پنج ستاره

۱۳۹۳/۱۱/۲۴      ۳۹۶۴ بازدید

٢٠۶ ها رسیدند ....

۱۳۹۳/۱۱/۵      ۴۰۸۷ بازدید

به مناسبت افتتاح دو شعبه جدید بازار بزرگ و مهر فروشگاه زنجیره ای تارا و هم چنین قرعه کشی اولین ٢٠۶ مربوط به اعضای محترم باشگاه مشتریان گردهمایی با حضور تعدادی از مشتریان محترم در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

 فروشگاه زنجیره ای تارا آرزو دارد تا با اهداء سه ٢٠۶ که هم اکنون مقابل شعبه گلشهر و دفتر مرکزی قابل رویت است ، بتواند الطاف تمام دوستان وفادار تارا را جبران کند.

بازدید از شعب جدید فروشگاه زنجیره ای تارا

۱۳۹۳/۱۱/۳      ۴۴۲۶ بازدید

روز سوم بهمن ماه ١٣٩٣ ، از دو شعبه جدید بازار بزرگ و مهر فروشگاه زنجیره ای تارا با همراهی عزیزان تامین کننده و تولید کننده بازدید شد.

ضمن سپاس از تمامی بزرگوارانی که قبول زحمت کردند و از نقاط دور جهت همراهی مجموعه تشریف فرما شدند ، به اطلاع شهروندان گرامی می رساند شعب جدید فروشگاه زنجیره ای تارا بزودی افتتاح خواهد گردید .

تمامی همکاران مجموعه فروشگاه زنجیره ای تارا با تلاش شبانه روزی خود ، در حال آماده سازی این دو شعبه جهت ارائه خدمات به مشتریان گرامی تارا می باشند.

همراهی گروه ساحل ، دریا ، تارا با سازمان محیط زیست

۱۳۹۳/۱۱/۳      ۴۵۳۴ بازدید

گروه ساحل ، دریا ، تارا ، یک نهاد مردمی است که توسط فروشگاه زنجیره تارا به نیت حفظ و نگهداری دریا و ساحل از پسماندهای غیرقابل بازگشت به چرخه طبیعت پایه گذاری شده است.

روز سوم بهمن ماه که گردهمایی بدعوت سازمان محیط زیست جهت پاکسازی ساحل برگزار شد . این گردهمایی  که با حضور جناب آقای جادری استاندار محترم استان هرمزگان همراه بود مورد استقبال مردم شریف بندرعباس قرار گرفت.

فروشگاه زنجیره ای تارا امیدوار است با پایه گذاری این نهاد گامی موثر در جهت حفظ محیط زیست سرزمینمان بردارد.