خبرها

آرشیو مطالب

شعبه مهر فروشگاه زنجیره ای تارا افتتاح شد

۱۳۹۳/۱۲/۲۰      ۱۴۱۴۴ بازدید
 
با حضور رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛
پنجمین فروشگاه زنجیره ای تارا در بندرعباس افتتاح شد/ فروشگاه زنجیره ای تارا در شهرک پیامبر اعظم (ص) افتتاح شد
 
به گزارش روابط عمومی فروشگاههای زنجیره ای تارا، سید محمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاون توسعه منابع انسانی استانداری هرمزگان، فرماندار بندرعباس و مدیرکل صنعت معدن و تجارت این استان، ظهر امروز چهارشنبه ٢٠ اسفند ماه، پنجمین فروشگاه زنجیره ای تارا واقع در شهرک پیامبر اعظم این شهر را مورد بهره برداری قرار دادند.
 
رحیم اژدری مدیرفروشگاههای زنجیره ای تارا در آئین افتتاح این فروشگاه که بزرگ ترین فروشگاه واقع در این شهرک به مساحت بیش از ٩۵٠ مترمربع است، اظهار کرد: این فروشگاه با هدف خدمت رسانی به مردم ساکن در شهرک پیامبر اعظم (ص) و با سرمایه ای بالغ بر ١۶ میلیارد ریال ایجاد شده و بیش از ۴٠ نفر را به طور مستقیم مشغول بکار کرده است.
 
وی گفت: سرمایه گذاری در بخش خدمات یکی پر اشتغال ترین حوزه های سرمایه گذاری است و حمایت دولت از این بخش نه تنها می تواند در زمینه ایجاد اشتغال در جامعه تاثیر مستقیم داشته باشد، بلکه سبب رشد شاخص های خدمت رسانی به مردم در ابعاد مختلف می شود. اژدری بیان داشت: ارائه خدمات مناسب به مصرف کنندگان و احترام به حق انتخاب آنان در تهیه نیازهای روزانه از جمله مهمترین شاخص های مدنظر فروشگاههای زنجیر ای تارا است که همه مدیران و پرسنل آن به آن اهتمام جدی دارند.
 
سید محمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز پس از بازدید از بخش های مختلف این فروشگاه بر لزوم حمایت مستمر از حوزه های اشتغال آفرین در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: فروشگاههای زنجیره ای تارا نمونه موفقی از سرمایه گذاری در بخش خدمات به شمار می روند که گسترش آنها به بهبود کیفیت و شیوه ارائه خدمات کمک قابل توجهی می کند.

برندگان خوش شانس قرعه کشی بهمن ماه جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان تارا

۱۳۹۳/۱۲/۱۶      ۱۳۷۴۱ بازدید

حضور برندگان خوش شانس قرعه کشی بهمن ماه  یک دستگاه خودرو ٢٠۶ و ١٠ قطعه ربع سکه بهار آزادی در دفتر مرکزی فروشگاه زنجیره ای تارا

شعبه بازار بزرگ فروشگاه تارا میزبان مشتریان در جشنواره تخم مرغ رنگی

۱۳۹۳/۱۲/۱۵      ۱۳۹۵۵ بازدید

یک شب با جشنواره تخم مرغ رنگی

۱۳۹۳/۱۲/۱۳      ۴۲۳۲ بازدید

گزارش تصویری از جشنواره تخم مرغ رنگی فروشگاه زنجیره ای تارا در شعبه بازار بزرگ هرمزگان.

شعبه بازار بزرگ هرمزگان فروشگاه زنجیره ای تارا میزبان همه عزیزان برای حضور سبزشان در این جشنواره خیرخواهانه می باشد.

اعضای محترم باشگاه مشتریان تارا با تحویل تخم مرغ رنگی های خود می توانند ٢۵ امتیاز در باشگاه دریافت کنند و همچنین با خرید تخم مرغ رنگی به کودکان سرطانی تحت  پوشش موسسه خیریه خلیج فارس کمک کنند.

قدم هایتان به محبت و مهربانی، سبز و پاینده باد.